Príbeh Danielinho pera

Keď som sa v roku 2004 uchádzala o prácu marketéra v obchodnom cente, slovo „marketing“ mi nic nehovorilo.  Videla som sa ale živo prechádzať po chodbách prvého obchodného centra v Nitre, hoci ešte stará budova čakala na zbúranie. Ako som v dobe, keď bol internet ešte v plienkach vypátrala cestu k developerovi, toho vás ušetrím. Do posledného kola na pohovor som išla už na Slovensku „po barlách“. Mala som vážny úraz a deň pred operáciou už viac strachu z ďalšieho rána, ako stretnutia s riaditeľom centra. Ten dream job som dostala.

Naučilo ma to veľa, keďže som nedostala na pomoc žiadnu agentúru. Všetko bolo na mne, bola som hodená do vody.  Propagovala som obch. centrum, ale aj pracovala s nájomníkmi. No obchodovať som sa naučila až neskôr. Až keď som sama musela predávať ako obchodník, (napríklad aj monitorovacie zariadenia do áut), zistila som, ako komunikovať so zákazníkom, cieliť, ako na dobré texty a kvalitný obsah, na ktorý zákazník počúva. Akú stratégiu a psychológiu predaja zvoliť. Všetko mi konečne do seba zapadalo ako puzzle.

Keď som zvažovala vlastný biznis, bolo mi jasné, že chcem robiť to, čo milujem. Lenže som prílišná detailistka, nerada robím všetko a dobre. No odmalička bolo mojou srdcovku písanie. Na základnej dojímavé úvahy, ktoré čítali učiteľky vo vyšších ročníkoch. Výhry v súťažiach… Už vtedy som robila „marketérku“, kronikárku, nástenkárku, organizátorku a estéta. Chtiac nechtiac mi prischlo ešte aj písanie vysvedčení za učiteľky. Na strednej mi dokonca triedna neuverila a dala 5, že list, čo som napísala (téma – reakcia na reklamáciu zákazníka) je prácou skúseného človeka z praxe.  Po skončení výšky som ešte relaxovala písaním bakalárskych a diplomových prác.

Takže bolo rozhodnuté, kde začnem… Začala som ako copywirter, keďže k slovu mám blízko a v dnešnom online svete je obsah nosný. Vďaka bohatým skúsenostiam so psychológiou predaja, obch. stratégiou,  ideamarketingom, event marketingom aj onlinom, dnes pomáham firmám s kompletným marketingom, sociálnymi sieťami, konzultujem, mentorujem, aj školím. Rada vám pomôžem budovať vzťahy so zákazníkmi a tvoriť marketing, ktorý ich chytí za srdce.

Z Danielinho pera;-)

MARKETING, KTORÝ CHYTÍ SA SRDCE
Facebook Instagram