Omáčky patria do kuchyne, nie do biznisu

Reagovala som na jeden príspevok, ktorý som buď nepochopila, alebo ak áno, tak s ním nesúhlasila. Znel: „Není špatný obchodník, ale špatný produkt.“ 

Ako písať Ako predávať? Hlavne bez omáčok a vaty

Ako písať Ako predávať? Hlavne bez omáčok a vaty

Ako to už býva, niekto si vás takto všimne a hneď aj požiada o priateľstvo a napíše. Priateľstvo som neprijala, ale správu som si prečítala.

P: Pekny den, koukal jsme, ze mame spolecne tema u nazor, jakemu podnikani se venujete?

D: ahoj, Pavel, ano, som obchodnik a marketer https://www.facebook.com/danielinopero/

P: Super, necekal jsem takove zazemi , jsou to primo tve internetove stranky? S lidmi tohoto razu se momentalne dost spojuju, uz jen z toho duvodu, ze do Cr, Slovenka, Polska a Usa privadim novy projekt spojeny s Air Bnb a zacatkem roku 2018 spoustime svuj info produkt. Jak dlouho se pohybujes v tomto odvetvi
D: ja cez 13 rokov, co je to za projekt?
P: Jsi otevrena novym vecem, nebo mas zajete sve praktiky vydelavani penez?
D: skor mam svoje praktiky
P: A jde o Mlm?:)
D: aha, tak nic, dakujem, Pavel
P: Nevenujes se mlm?
D: nie, a o aky projekt ide si mi stale nepovedal
P: Pokud te mlm nezajima uz ti to rict mohu. Bereal Estate:) znas?
D: Pavel, nemam velmi cas, prosim ta, bud strucny a jasny
P: To ja take ne, proto  ti pisu primi nazev, nedelam to casto , ale muzes kouknout predem na toto video, pokud te zaujme koncept, prave proto, ze nas cas obou je drahy zjistuju v 10 otazkach zda muzes vydelat s nami, ale predbehla si 🙂 nyni bohuzel z jineho zdroje zde je projekt 🙂 Az se kouknes dej mi prosim vedet 🙂
Niet nad čistý stôl, čisté, stručné, ale trefné texty.

Niet nad čistý stôl, čisté, stručné, ale trefné texty.

D: ooki, diky
P: Neber to jako nabidku, jen revoluci a moznost ti ukazat, jak vydelavame my, a jelikoz vypadas jako zajimavy clovek co se dokaze rozvijet mas ode me to gro, ze ti ho predstavim 🙂

Ach, jaaaaaaaaaj…. Unavilo vás to? Dočítali ste až sem? To vás obdivujem. Link, ktorý mi na záver Pavel, inak milý chalan, poslal, viem, že nikdy neotvorím, lebo stratil moju dôveru. Nebol stručný, jasný, trefný, pôsobil, že niečo zahmlieva, točil sa okolo horúcej kaše. Aj keby to mohlo byť niečo, čo si zaslúži moju pozornosť, znechutil mi to. Pretože to prepálil.

Určite sa to neraz stalo aj vám…

Omáčky nás nepredajú, ľudia nemajú čas na žvásty a prázdne reči

Takto ľudia predávajú face to face,  cez chat, aj cez online reklamu. Presnejšie povedané. takto nepredávajú. Hneď som si povedala, chalan nemá asi čo robiť, má čas vypisovať omáčky, evidentne mu nefunguje biznis. Lenže ľudia sú zaneprázdnení, nemajú čas, ak im v prvých pár sekundách, minutách nevyklopíš, čo chceš a čo z toho budú mať, tak ťa už ďalej nepočúvajú, nečítajú, odchádzajú. Zo stretka, z webu, z eshopu, z chatu, zovšadiaľ.

Očistite obchodnú komunikáciu o vatu

A mimochodom, keď budeš iba rozprávať a nebudeš počúvať svojho potenciáleho zákazníka (tu bol pokus na začiatku), nepovieš mu stručne a jasne, čo on z toho bude mať, nemá dôvod venovať ti ďalej pozornosť. Bude ľutovať, že s tebou stratil čas, tak ako ja.

Teda ja nie celkom, lebo som vďaka tomu napísala tento článok pre vás. Aby sme si všetci uvedomili, že omáčky patria do kuchyne a nie do biznisu. Je tak?

Comments

comments

TEXTY, KTORÉ CHYTIA ZÁKAZNÍKOV NIELEN ZA SRDCE, ALE AJ ZA PEŇAŽENKU
Facebook Odber noviniek