Vaša webstránka je

  • váš PREDAJNÝ VÝKLAD –  bacha na prvý dojem, je kľúčový (UI dizajn)
  • váš VIRTUÁLNY OBCHODNÍK – mal by nielen dobre vyzerať, ale byť aj presvedčivý, ľahko dostupný, prehľadný, funkčný, aby sa na ňom zákazník nezamotal, alebo nestratil a neodišiel (UX dizajn)

Vizuálna (dizajn, obsah) aj technická časť webu (užívateľsky priateľská) musia byť v rovnováhe.


Predstavte si, že máte nového známeho. Prídete k nemu domov (teda na web) a podľa toho, ako to u neho na vás zapôsobí,  ako sa u neho cítite, urobíte si o ňom obraz.

  • Ak sa cítite skvele, má to tam pekné, páči sa vám to, nebude sa vám chcieť odísť, usadíte sa a rád sa zdržíte. Zapôsobí na vás dôveryhodne.
  • Ak sa cítite nie veľmi príjemne, byt pôsobí na vás chaoticky, nečisto, neprehľadne, bude vás to ťahať preč, niekam inam.

Presne tak je to aj s vašou webstránkou. Nie je jedno, ako pekne, ale aj prakticky si byt zariadite, nie je jedno, ako bude vyzerať váš predajný výklad a virtuálny obchodník.

TEXTY, KTORÉ CHYTIA ZÁKAZNÍKOV NIELEN ZA SRDCE, ALE AJ ZA PEŇAŽENKU
Facebook Odber noviniek