Vaša webstránka je

  • váš PREDAJNÝ VÝKLAD –  bacha na prvý dojem, je kľúčový (UI dizajn)
  • váš VIRTUÁLNY OBCHODNÍK – mal by nielen dobre vyzerať, ale byť aj presvedčivý, ľahko dostupný, prehľadný, funkčný, aby sa na ňom zákazník vyznal, nezamotal, nestratil a neodišiel (UX dizajn)

Vizuálna (dizajn, obsah) aj technická časť webu (užívateľsky priateľská) musia byť v rovnováhe.


Predstavte si, že máte nového známeho. Prídete k nemu domov (teda na web) a podľa toho, ako to u neho na vás zapôsobí,  ako sa u neho cítite, urobíte si o ňom obraz.

  • Ak sa cítite skvele, má to tam pekné, čisté, páči sa vám to, nebude sa vám chcieť odísť, usadíte sa a rád sa zdržíte. Zapôsobí na vás príjemne a dôveryhodne.
  • Ak sa cítite nie veľmi príjemne, byt pôsobí na vás chaoticky, nečisto, neprehľadne, bude vás to ťahať preč. Nezdržíte sa dlho.

Presne tak je to aj s vašou webstránkou. Nie je jedno, ako pekne, ale aj prakticky si byt zariadite. Nie je jedno, ako bude vyzerať váš predajný výklad a virtuálny obchodník, váš web.

MARKETING, KTORÝ CHYTÍ SA SRDCE
Facebook Instagram