Reklamný banner, PR článok, status na sociálnej sieti, ppc reklama, tlačený leták, akákoľvek online aj offline reklama je pre zákazníka impulzom dozvedieť sa viac a preto skončí u vás doma – tj. na vašom webe. Treba mať na pamäti, že vaša webstránka je váš PREDAJNÝ VÝKLAD, ale zároveň aj váš VIRTUÁLNY OBCHODNÍK. A ten by mal nielen dobre vyzerať, ale aj byť presvedčivý a vedieť, čo povedať a ako, aby si niekoho získal.

Prvý dojem je kľúčový

Na webe máte len pár sekúnd, aby ste zaujali a oslovili vášho zákazníka.  Texty sú kráľom obsahu, ale zase nie sú úplne všemocné. Dôležitý je prvý dojem, ktorý vytvára aj dizajn, aj slovo a to, ako sa váš zákazník na stránke rýchlo zorientuje a uvidí to, čo ho presvedčí, aby zostal.

Predstavte si, že máte nového známeho. Prídete k nemu domov (teda na web) a podľa toho, ako to u neho na vás zapôsobí,  ako sa u neho cítite, urobíte si o ňom obraz.

  • Ak sa cítite skvele, má to tam pekné, páči sa vám to, nebude sa vám chcieť odísť, usadíte sa a rád sa zdržíte. Zapôsobí na vás dôveryhodne.
  • Ak sa cítite nie veľmi príjemne, byt pôsobí na vás chaoticky, nečisto, neprehľadne, bude vás to ťahať preč, niekam inam.

Presne tak je to aj s vašou webstránkou. Nie je jedno, ako pekne, ale aj prakticky si byt zariadite, nie je jedno, akú webstránku si urobíte.

Ale dosť bolo slov, pozrime sa na také webstránky, o ktorých tu je reč.

(pripravujeme náhľady už realizovaných webstránok adve )

TEXTY, KTORÉ CHYTIA ZÁKAZNÍKOV NIELEN ZA SRDCE, ALE AJ ZA PEŇAŽENKU
Facebook Odber noviniek