Simona Halásová
copywriter
simona@danielinopero.sk
Daniela Mudráková
projekt manažér
daniela@danielinopero.sk
Lujza Halásová
grafička
lujza@danielinopero.sk

Príbeh Danielinho pera

Keď som sa v roku 2004 uchádzala o prácu marketéra v obchodnom cente, slovo „marketing“ mi veľa nehovorilo.  Videla som sa živo prechádzať po chodbách prvého obchodného centra v Nitre, hoci ešte stará budova čakala na zbúranie. Ako som v dobe, keď bol internet ešte dosť v plienkach vypátrala cestu k developerovi, toho vás ušetrím. Do posledného kola na pohovor som išla už na Slovensku, ale nie po svojich, ale „po barlách“. Mala som vážny úraz a deň pred operáciou už viac strachu z ďalšieho rána, ako stretnutia s riaditeľom centra. Ledva som doskackala, ale ten dream job som dostala. Vraj mi ho nemohli nedať, som sa neskôr dozvedela.

Bola to pre mňa úžasná škola. Milovala som svoju prácu, každý deň bol iný a obohacujúci. No a žena v obchodnom centre – žena v raji.  Naučilo ma to veľa, veľmi veľa, keďže  som na marketing bola sama a hodená do vody, nie však obchodovať. Až po tom, čo som získala skúsenosti z obchodu a sama musela predávať ako obchodník, napríklad aj monitorovacie zariadenia do áut:), zistila som, ako cieliť, ako na dobré texty a kvalitný obsah, na ktorý zákazník počúva. Všetko mi konečne do seba zapadalo ako puzzle. Byť obchodníkom síce nie je ľahké, ale sú to skúsenosti na nezaplatenie, z ktorých dodnes čerpám.

Keď som zvažovala vlastný biznis, bolo mi jasné, že chcem robiť to, čo milujem. Lenže som prílišná detailistka, nerada robím všetko a dobre… Rozmýšľala som, kde začať.  Vtedy zazvonil mobil: „Dobrý deň, pani Mudráková. Ďakujeme za váš príbeh. Všetkých nás dostal. Vyhrali ste pre dcéru laserovú operáciu očí. Myslíte, že by sme ju mohli o týždeň operovať?“ “ Čože? Ja a výhra? Moja dcéra a operácia? Môj príbeh..? Hneď na to, ako som šokovaná z výhry padla na zadok, sa mi spustil film myšlienok – môj príbeh…

Ten príbeh bol od detstva o mojej vášni pre písanie, bol to taký môj úlet. Na základnej dojímavé úvahy, ktoré čítali učiteľky vo vyšších ročníkoch. Predzvesť marketérky – vtedy kronikárka, večná nástenkárka a estét. Chtiac nechtiac mi prischlo ešte aj písanie vysvedčení za učiteľky. Na strednej mi dokonca učiteľka neuverila a dala 5, že list, čo som napísala (téma – reakcia na reklamáciu zákazníka) nie je z mojej hlavy.  Po skončení výšky som ešte relaxovala písaním bakaláriek a diplomových prác. Potom napríklad dcéra získala (za maminnu prácu) 1. miesto v Komenského súťaži atď, atď.

Po tom telefonáte o výhre za príbeh bolo rozhodnuté.  Začala som písaním a copywritingom.  Moji klienti, lepšie povedané moji priatelia, ma postupne posúvali s požiadavkami ďalej. Keďže skúsenosti som mala, nebránila som sa im vyhovieť. Dnes okrem iného aj školím a spolu s mojimi dievčatami Simonou a Lujzou, kreatívnymi dušami, tvoríme tím a staráme sa o kompletný marketing stredných a menších firiem. Stretli sme sa, kde inde, ako u klienta, ktorému sme pomáhali rozbehnúť biznis. Mimochodom, sestry Halásove navrhli kolekciu tenisiek, ktoré  vyhrali pre ZDA Partizánske Zlatú Fatimu.

Ďakujeme za dôveru. Rady vám pomôžeme na ceste za spokojnými a vernými zákazníkmi.

Daniela, Simona, Lujza

TEXTY, KTORÉ CHYTIA ZÁKAZNÍKOV NIELEN ZA SRDCE, ALE AJ ZA PEŇAŽENKU
Facebook Odber noviniek