Keď som sa v roku 2004 uchádzala o prácu marketéra v obchodnom centeエコソーラー電波時計 C-8367 エコソーラー電波時計 C-8367W(ホワイト)/80点入り(代引き不可), slovo „marketing“ mi veľa nehovoriloルチルクォーツAAA 8mm <天然石ブレスレット・パワーストーン>送料無料【財運・仕事運・成功運・金運】【幸運】.  Ešte keď na mieste terajšieho obchodného centra neboli položené ani základy【まとめ買い】フルベジ アボカドカッター 【FAK-01 】 【60点】kakusee, zaumienila som si【2ケースセット】ユウキ食品 ヘンプ(麻の実)オイル 230g瓶×6本入×(2ケース) ※北海道・沖縄・離島は別途送料が必要。, že tu budem pracovaťK18 ブラウン ダイヤモンド リング 15号 2.10ct 16.8g【KA】【中古】Bランク. Videla som sa živo prechádzať po chodbách prvého obchodného centra v Nitreレスリー?チャン×チェン?カイコー プレミアムBOX [DVD] 新品, hoci ešte stará budova čakala na zbúranieタキロン 蓋なしグリーストラップ本体(200L)★日時指定不可【smtb-TK】. Ako som sa dopátrala ku kontaktu a nedala odradiťエミール・ベルナール 宮廷恋愛 F30サイズ F30号 910x727mm ※個人宛配送・代引不可※ 額縁付絵画 インテリア 額入り 壁掛け 油絵 エミール・ベルナール, toho vás ušetrímカミュ CAMUS カラフェ バカラボトル 冊子・箱付 ブランデー コニャック【中古】(未開封品).

Majiteľ bol Angličan a moja angličtina mizernáハンドストッパー付樹脂台車 取手固定式 幅888×奥行き630×高さ893mm 均等耐荷重:300kg【MB-SMG-HS】. Pohovory boli v českej personálke. Prešla som niekoľkými kolami. Do posledného som išla už na Slovensku, ale nie po svojich, ale „po barlách“. Mala som vážny úraz a deň pred operáciou ma mal vidieť ešte nastupujúci riaditeľ. Ledva som sa tam doskackala, ale ten dream job som dostala.

Bola to pre mňa úžasná škola. Milovala som svoju prácu a robila ju celým srdcom.

Naučila ma veľa, nie však obchodovať. Až po tom, čo som nadobudla skúsenosti z obchodu a sama musela predávať ako obchodník, zistila som, ako a kam cieliť marketing, ako na copywriting a kvalitný obsah na webe. Všetko mi začalo do seba zapadať ako puzzle. Vtedy som prácou obchodníka nebola nadšená, ale dnes som vďačná. Sú to skúsenosti na nezaplatenie.

Čo je zámerom Danielinho pera?

Rada by som vám teraz svoje skúsenosti odovzdala, aby váš biznis mohol rýchlejšie rásť. Keďže som v prvom rade marketér, nielen copywriter, je toho viac ako len predajné texty, s čím vám viem pomôcť:

  • Zlepšovať obchodnú komunikáciu. Zasvätiť vás do psychológie predaja a pravidiel, ktoré fungujú.
  • Pomáhať vám získať si záujem a priazeň zákazníkov – hlavne textami a obsahom, ktorý sa ich dotkne a motivuje ich k vášmu osloveniu, nákupu, alebo k inej forme kontaktu.
  • Pomáhať vašim potencionálnym zákazníkom, vedieť si v mori ponúk vybrať a dať im dôvod správne sa rozhodnúť – pre vás.
  • Pomáhať vám vytvárať a zveľaďovať vzťahy so zákazníkmi, aby sa rodina vašich zákazníkov stále rozrastala.

Presne pre „to“ – bolo Danielino pero stvorené.  A ako sa zrodilo? Prečítajte si v príbehu.

 

TEXTY, KTORÉ CHYTIA ZÁKAZNÍKOV NIELEN ZA SRDCE, ALE AJ ZA PEŇAŽENKU
Facebook Odber noviniek