Svet sociálnych sietí nás úplne pohltil. Ľudia na nich denne trávia x hodín, krátia si tak čas nech sú kdekoľvek a robia čokoľvek. Nevyužiť to z pohľadu vášho biznisu by bola premrhaná šanca.

správa sociálnych sietí

správa sociálnych sietí

Sociálne siete ako Facebook a Instagram už nie sú jednou z možností, ale nevyhnutnosťou z pohľadu:

  • budovania vašej značky, povedomia o vašej spoločnosti
  • vytvárania transparentných vzťahov s  vašimi zákazníkmi, získavania ich dôvery a hlavne lojality
  • dostupnosti vašej ponuky a podpory predaja.

Nie každý deň však kupujú to, čo vy predávate. Preto je umenie udržať si ich priazeň a pozornosť nepretržite, aby sa im informácia o vás dostala do podvedomia a zanechala stopu.  Treba ich baviť, učiť, vedieť predostrieť ponuku, byť k nim úprimný a získať si ich dôveru a priazeň. Ak to robíte dobre, môžete sa spoľahnúť, že im automaticky v hlave vzkrsne myšlienka na vás, keď sa rozhodnú (alebo ich motivujete) nakupovať.

Správa sociálnych sietí si však vyžaduje idemarketing, stratégiu a kvalitný obsah. Taký, ktorý chytí vašich zákazníkov za srdce a v konečnom dôsledku aj za peňaženku.

Soc. siete, ktoré som spravovala, napr.:

  • Mercedes-Benz Nitra – fb, ig
  • Shopping Palace Zlaté Piesky – fb
  • Dr. Robin Raju – ajurvédsky lekár – fb
  • ZDA Partizánske – fb
  • Kia Nitra – fb, ig
  • Gabonga – fb a ďalšie
MARKETING, KTORÝ CHYTÍ SA SRDCE
Facebook Instagram