Sociálne siete ako Facebook a Instagram už nie sú jednou z možností, ale nevyhnutnosťou z pohľadu:

  • budovania vašej značky, povedomia o vašej spoločnosti
  • vytvárania transparentných vzťahov s  vašimi zákazníkmi, získavania ich dôvery a hlavne lojality
  • dostupnosti vašej ponuky a podpory predaja.

Nie každý deň kupujú ľudia to, čo vy predávate. Preto je umenie udržať si ich priazeň a pozornosť nepretržite, aby sa im informácia o vás dostala do podvedomia a zanechala stopu.  Ak to robíte dobre, môžete sa spoľahnúť, že im automaticky v hlave vzkrsne myšlienka na vás, keď sa rozhodnú (alebo ich motivujete) nakupovať.

Správa sociálnych sietí si však vyžaduje idemarketing, stratégiu a kvalitný obsah.Taký, ktorý chytí vašich zákazníkov za srdce a v konečnom dôsledku aj za peňaženku.

Ukážka správy soc. sietí:  napr. Mercedes-Benz Nitra – facebook  l  instagram

MARKETING, KTORÝ CHYTÍ SA SRDCE
Facebook Instagram