Mnoho firiem už prichádContent marketingza na to, že bez účinnej stratégie, menom Content Marketing, len ťažko uspieť. Napriek tomu, skutočne kvalitným obsahom sa vie pochváliť len malé percento z nich. Viacerí síce pravidelne píšu na svoje blogy odborné články, ale často je to len “nejaký obsah”. Proste, podľa nich treba niečo napísať, kde budú kľúčové slová a mylne sa tak domnievajú, že to stačí.

Čo je to vlastne CONTENT MARKETING?

Obsah vládne marketingu a mnohí odborníci ho právom nazývajú kráľom internetu. Slovo, text, obsah.

Cieľom Content Marketingu je ale vytvoriť a publikovať užitočný obsah, ktorý budú ľudia komentovať, lajkovať, šíriť a zdieľať so svojimi priateľmi a známymi. Môžete zvoliť rôznu podobu, napríklad blog, infografiku alebo e-book. Momentálne sa veľkej obľube tešia videá a live videá.

Užitočná hodnota obsahu je pre potenciálneho zákazníka v tom, že:

  • z obsahu cíti, že skutočne rozumiete jeho potrebám,
  • obsahom ho inšpirujete, vzdelávate, informujete,
  • radíte mu prostredníctvom praktických príkladov a tipov zo života, ktoré mu poslúžia a prinesú mu osoh,
  • obsahom ho bavíte,
  • v obsahu sa „nájde“
  • objaví riešenie svojho problému, alebo svojej (možno aj skrytej) potreby, túžby.

Popri tom mu zaujímavým a hlavne nenúteným a nevtieravým spôsobom poskytujete informácie o vašej ponuke, ale pritom mu nič neponúkate. Áno, predávať nie je zámerom Content Marketingu, ale dôsledkom. Takže, po tom, čo si so zákazníkom vybudujete vzťah, získate si takto jeho dôveru, zákazník sa rád u vás zaregistruje, objedná, alebo sa ozve telefonicky, mailom, či príde osobne.

TEXTY, KTORÉ CHYTIA ZÁKAZNÍKOV NIELEN ZA SRDCE, ALE AJ ZA PEŇAŽENKU
Facebook Napíšte mi