Cieľom Content Marketingu je  vytvoriť a publikovať užitočný obsah, ktorý budú ľudia komentovať, lajkovať a zdieľať so svojimi priateľmi a známymi. Užitočná hodnota obsahu je pre potenciálneho zákazníka v tom, že:

  • z obsahu cíti, že skutočne rozumiete jeho potrebám, v obsahu sa „nájde“
  • obsahom ho inšpirujete, vzdelávate, informujete, aj bavíte
  • radíte mu prostredníctvom praktických príkladov a tipov zo života, ktoré mu poslúžia a prinesú úžitok
  • objaví riešenie svojho problému, alebo svojej (možno aj skrytej) potreby, túžby.

Popri tom mu zaujímavým a hlavne nevtieravým spôsobom poskytujeme informácie o vašej ponuke. Áno, predávať nie je zámerom Content Marketingu, ale dôsledkom.

Tvorbu kvalitného obsahu staviame na Emóciách a Vzťahu so zákazníkom. Opierame sa o psychológiu predaja. Barličkou sú kľúčové slová, s ktorými sa kamarátia Google roboti. Tí si vás vo vyhľadávačoch potom skôr všimnú. Ale pozor, text musí mať v prvom rade hlavu,  pätu a dušu. Až potom sa naň treba pozrieť z pohľadu SEO a optimalizácie.


TEXTY NA WEB

Kým sa váš potenciálny zákazník dostane na váš web, stojí vás to asi dosť úsilia. Teraz, keď vás už konečne našiel, viete, čo urobí?

  • zisťuje, či je tu správne (?), hľadá najskôr očami vizuálne informácie, až potom číta,
  • zisťuje, či mu rozumiete, či ho chápete (?), číta a orientuje sa tu,
  • hľadá, či je na webe niečo Pre Neho, čo mu pomôže, niečo, čo mu prinesie úžitok alebo pomôže vyriešiť jeho problém (?), prípadne prebudí jeho skrytú túžbu, potrebu.

Ak to nie je hneď v priebehu pár sekúnd zrejmé, odchádza inam – ku konkurencii.

ČLÁNKY NA BLOG

Online svet vo všeobecnosti dnes tlačí na kvalitný obsah. Preto už písať články, len aby boli, nestačí. V agentúre máme na pamäti, že váš zákazník je zaneprázdnený, trpí reklamnou slepotou.   A navyše, nikdy nezabúdame na cieľ, ktorý chceme obsahom dosiahnuť.

 

TEXTY, KTORÉ CHYTIA ZÁKAZNÍKOV NIELEN ZA SRDCE, ALE AJ ZA PEŇAŽENKU
Facebook Odber noviniek