Ako jednoducho zvýšiť čítanosť článkov a webstránok správnou typografiou

Stáva sa vám, že napíšete skvelý článok, ktorý má kvalitný obsah, kľúčové slová, ale nie je čítaný? Alebo máte dobrý copywriting na webe, ale nie je navštevovaný? Čudovali by ste sa, ako je možné znehodnotiť aj dobrý predajný text, kvalitný článok, alebo web tým, ako na ňom usporiadate obsah. Aj z užitočného a hodnotného obsahu sa dá nechtiac urobiť taký, ktorému sa budú všetci oblúkom vyhýbať. Pretože vysiela jasné posolstvo: „Tento článok nestojí za prečítanie. Nezdržuj sa tu, choď odtiaľto preč.“ Ako tomu zabrániť?

PR verzus Content Marketing

Robíš si tu PR?“ Znela otázka, ktorú som vtedy dostala od anonymného odosielateľa. Mala to byť reakcia na obsah môjho profilu na zoznamke. Veľmi som tomu vtedy na prvé prečítanie nerozumela: „Čo tým chcel básnik povedať?“ A potom mi docvaklo, že to je človek z fachu. Vedel, že budovať si imidž možno x spôsobmi a nie je…

Príbeh predával už 100 rokov dozadu za čias Freuda

Príbeh vraj v online marketingu predáva. Iba v online? Pozrime sa, kde všade a kedy už poznali silu príbehu a emócie. A vedeli ju veľmi dobre využiť, hoci sa nám s odstupom času zdajú jednoduchší ako my dnes. Svetoznámy psychológ a psychiater, Sigmund Freud raz poslal svojmu synovcovi, Edwardovi Bernaysovi materiály na svoju novú knihu.…

Sponzoring verzus charita a na čo si dať pozor

Rozhodli ste sa podporiť konkrétnu akciu, udalosť, skupinu ľudí, či projekt tovarom, službami alebo financiami? A prečo nie? Niekedy stačí tak málo, napríklad venovať veci zo skladu, ktorých sa napriek výpredaju neviete zbaviť a môžete pomôcť nielen sebe, ale urobiť niečo aj pre iných, ktorí to ocenia. Urobiť dobrú vec. Lenže jedna vec je charita…

Zvýšte šancu zmeniť čitateľa na zákazníka

Nech už píšete akýkoľvek predajný text,  blog, prezentáciu,  e-book, leták, alebo obsah na web, je treba, zjednodušene povedané, vedieť čo sa odohráva v hlavách vašich zákazníkov. Vďaka tomu je možné im predajné texty správne naservírovať tak, aby sa z vašich potenciálnych zákazníkov skutočne v budúcnosti stali aj platiaci zákazníci. A to, akými fázami musí prejsť…

MARKETING, KTORÝ CHYTÍ SA SRDCE
Facebook Instagram