Sponzoring verzus charita a na čo si dať pozor

Rozhodli ste sa podporiť konkrétnu akciu, udalosť, skupinu ľudí, či projekt tovarom, službami alebo financiami? A prečo nie? Niekedy stačí tak málo, napríklad venovať veci zo skladu, ktorých sa napriek výpredaju neviete zbaviť a môžete pomôcť nielen sebe, ale urobiť niečo aj pre iných, ktorí to ocenia. Urobiť dobrú vec. Lenže jedna vec je charita…

Zvýšte šancu zmeniť čitateľa na zákazníka

Nech už píšete akýkoľvek predajný text,  blog, prezentáciu,  e-book, leták, alebo obsah na web, je treba, zjednodušene povedané, vedieť čo sa odohráva v hlavách vašich zákazníkov. Vďaka tomu je možné im predajné texty správne naservírovať tak, aby sa z vašich potenciálnych zákazníkov skutočne v budúcnosti stali aj platiaci zákazníci. A to, akými fázami musí prejsť…

Vaša fotografia na webe: Áno? Alebo nie?

Máte fotku na webstránke, alebo nie? Ešte stále váhate? Alebo ste to už definitívne zavrhli? Vravíte si: „Načo? Ja nie som narcis, nepotrebujem sa pretŕčať, ani ukazovať ako nevyzreté puberťáčky na Facebooku. “ Áno, s tým súhlasím, až na to, že vy ste podnikateľ. A váš web je váš obchodník. Ste to vlastne vy. A…

Neokrádajme sa o zákazníkov

Dnes je doba, kedy všetci robia všetko a vo firmách prácu asistentky, mzdárky, upratovačky robí jedna osoba. Veď to poznáte. Nie vždy sa to však skutočne vyplatí. Firmy v snahe šetriť často zveria prípravu celého webu jednej osobe. Takže, programuje, robí grafiku a aj vytvára obsah.  Väčšinou je však ten človek kompetentný len v jednej…

Ako reagujete, keď zistíte, že ste „stratili“ zákazníka?

Poznáte to? Občas sa prihlásite na odber noviniek, no po čase sú pre Vás informácie nepotrebné. Pokúsite sa odhlásiť z odberu. No márne. Nikto nevie, či je to úmysel, ale pôsobí to tak. Nedarí sa Vám odhlásiť, stratíte nervy a vzdáte to. Emaily Vám ďalej spamujú schránku. Potom príde ďalší newsletter a Vy znova a…

TEXTY, KTORÉ CHYTIA ZÁKAZNÍKOV NIELEN ZA SRDCE, ALE AJ ZA PEŇAŽENKU
Facebook Odber noviniek