Termín dodania ako motivácia alebo demotivácia nákupu

Stalo sa vám, že ste si objednávali tovar z eshopu a odradilo vás, že ste nechceli tak dlho čakať? Tak potom nás je viac. Alebo ste si objednali a tovar neprišiel načas? Doba je rýchla, všetci sa niekam ponáhľame, nemáme čas, sme nedočkaví, netrpezliví, chceme všetko hneď. Keď to nedostaneme, nezistíme, nenájdeme, odchádzame inam, kde nám to „hneď“ dajú, ukážu, prinesú, pošlú, vybavia. Termín dodania je často silná motivácia toho, či nakúpime, alebo nie.

Kedy píšeme veľké Váš a kedy malé váš?

Keďže v marketingu musíme mať stále v merku zákazníka, je super, že už vieme písať o vás (zákazníkoch), nie o nás. Čo nám však často nie je jasné, kedy v tomto privlastňovacom zámene písať veľké V a kedy malé. Možno máte pocit, že by to chcelo používať všade veľké V, lebo inak môžete pôsobiť nezdvorilo. No nie je to celkom tak. Poviem vám, ako jednoducho na to.

Canva – grafika pre negrafikov

Tiež ste už prišli na to, že bez pekného obalu, bez peknej grafiky, ťažko niečo predať? Tiež vám je jasné, že váš grafik nebude vždy ako na gumičke a nebude vám vedieť vyhovieť hneď. Na druhej strane tiež nemáte peňazí nazvyš, aby ste platili ešte aj grafiku pre online potreby? Tak čítajte ďalej.

Prečo používať Facebook Story?

Nie je to až tak dávno, čo Facebook doplnil možnosť pridávania stories aj pre firemné účty. Určite ste to už postrehli. Prečo by ste túto funkciu nemali ignorovať? Čo vášmu biznisu môže Facebook stories priniesť? A čo je to vlastne Facebook Story?

Omáčky patria do kuchyne, nie do biznisu

Psychológia predaja má pravidlá, ktoré fungujú vždy a všade. Je jedno, či ste na osobnom stretnutí, či niekomu píšete na chate, alebo robíte texty na sociálnu sieť, či webstránku. Čudujem sa, že ľudia ešte aj dnes robia tie isté chyby pri predaji ako 10 rokov dozadu. Zjavne, nie všetci sme pochopili…

MARKETING, KTORÝ CHYTÍ SA SRDCE
Facebook Instagram