Prečo používať Facebook Story?

Nie je to až tak dávno, čo Facebook doplnil možnosť pridávania stories aj pre firemné účty. Určite ste to už postrehli. Prečo by ste túto funkciu nemali ignorovať? Čo vášmu biznisu môže Facebook stories priniesť? A čo je to vlastne Facebook Story?

Omáčky patria do kuchyne, nie do biznisu

Psychológia predaja má pravidlá, ktoré fungujú vždy a všade. Je jedno, či ste na osobnom stretnutí, či niekomu píšete na chate, alebo robíte texty na sociálnu sieť, či webstránku. Čudujem sa, že ľudia ešte aj dnes robia tie isté chyby pri predaji ako 10 rokov dozadu. Zjavne, nie všetci sme pochopili…

Posielate pozvánky, alebo chcete zaplatiť?

Denne chŕlime reklamné príspevky, niekedy viac, niekedy menej okato predávame. Otázka je, či pritom nezavádzame zákazníka. Možno si to ani neuvedomujeme, ale v copywritingu nás hra so slovíčkami môže stáť príliš veľa. Prečo?

obsahovy marketing

Čo má spoločné obsahový marketing a dôvera?

Dôvera je najdôležitejší psychologický aspekt pri nákupe cez internet. Vlastne nielen pri online nákupe. A čo má spoločné dôvera s obsahovým marketingom, o ktorom počúvame z každej strany? Veľa…

Ako spravovať Facebook

Chyby na Facebooku – 2. časť

Skontrolujte si, či nerobíte chybu č. 8. Prichádzate tak o fanúšikov na FB. A nielen tým. Spísala som pre vás ďalšie chyby a podrobné návody, ako sa im vyhnúť, ako správne „zdieľať“ príspevky, zlučovať stránky, pozývať na stránku, zmeniť jej názov a pod. Nech vám Facebook prináša zákazníkov.

TEXTY, KTORÉ CHYTIA ZÁKAZNÍKOV NIELEN ZA SRDCE, ALE AJ ZA PEŇAŽENKU
Facebook Odber noviniek