Ako správne písať emaily

11 pravidiel, ako písať emaily

Určite sa vám už niekoľkokrát stalo, že ste dostali email, ktorý ste ani nedočítali. Čo nedočítali… Nevydržali ste ani úvod a hodili ste ho do koša. Prečo asi? Ako správne písať emaily? Akým chybám sa pri písaní emailov vyhnúť?

pravopis web stránka

Ako sa píše slovo webstránka/web stránka?

O webstránkach hovoríme denne, hlavne my, marketéri, ale nielen my. Určite na ňu odkazujete aj vy vašich zákazníkov. A píšete toto slovo správne? Ako sa píše slovo web stránka/webstránka?

Termín dodania ako motivácia alebo demotivácia nákupu

Stalo sa vám, že ste si objednávali tovar z eshopu a odradilo vás, že ste nechceli tak dlho čakať? Tak potom nás je viac. Alebo ste si objednali a tovar neprišiel načas? Doba je rýchla, všetci sa niekam ponáhľame, nemáme čas, sme nedočkaví, netrpezliví, chceme všetko hneď. Keď to nedostaneme, nezistíme, nenájdeme, odchádzame inam, kde nám to „hneď“ dajú, ukážu, prinesú, pošlú, vybavia. Termín dodania je často silná motivácia toho, či nakúpime, alebo nie.

Kedy píšeme veľké Váš a kedy malé váš?

Keďže v marketingu musíme mať stále v merku zákazníka, je super, že už vieme písať o vás (zákazníkoch), nie o nás. Čo nám však často nie je jasné, kedy v tomto privlastňovacom zámene písať veľké V a kedy malé. Možno máte pocit, že by to chcelo používať všade veľké V, lebo inak môžete pôsobiť nezdvorilo. No nie je to celkom tak. Poviem vám, ako jednoducho na to.

Canva – grafika pre negrafikov

Tiež ste už prišli na to, že bez pekného obalu, bez peknej grafiky, ťažko niečo predať? Tiež vám je jasné, že váš grafik nebude vždy ako na gumičke a nebude vám vedieť vyhovieť hneď. Na druhej strane tiež nemáte peňazí nazvyš, aby ste platili ešte aj grafiku pre online potreby? Tak čítajte ďalej.

TEXTY, KTORÉ CHYTIA ZÁKAZNÍKOV NIELEN ZA SRDCE, ALE AJ ZA PEŇAŽENKU
Facebook Odber noviniek