Stratégia fungujúceho eshopu podľa Gabonga.sk

Keď ma oslovil p. Ondrej Gazda, mala som na jeho eshop veľmi dobré referencie od mojej srdcovky, Janky z Bizniswebu. Navyše, rodinný eshop s posteľným prádlom, Gabonga.sk, o ktorý sa starajú s manželkou, sa stal v roku 2017 víťazom súťaže MastersGate. Obstál v nemalej konkurencii vybraných slovenských a českých eshopov. Keďže som vedela, že Ondrej…

Ako správne písať emaily

11 pravidiel, ako písať emaily

Určite sa vám už niekoľkokrát stalo, že ste dostali email, ktorý ste ani nedočítali. Čo nedočítali… Nevydržali ste ani úvod a hodili ste ho do koša. Prečo asi? Ako správne písať emaily? Akým chybám sa pri písaní emailov vyhnúť?

pravopis web stránka

Ako sa píše slovo webstránka/web stránka?

O webstránkach hovoríme denne, hlavne my, marketéri, ale nielen my. Určite na ňu odkazujete aj vy vašich zákazníkov. A píšete toto slovo správne? Ako sa píše slovo web stránka/webstránka?

Termín dodania ako motivácia alebo demotivácia nákupu

Stalo sa vám, že ste si objednávali tovar z eshopu a odradilo vás, že ste nechceli tak dlho čakať? Tak potom nás je viac. Alebo ste si objednali a tovar neprišiel načas? Doba je rýchla, všetci sa niekam ponáhľame, nemáme čas, sme nedočkaví, netrpezliví, chceme všetko hneď. Keď to nedostaneme, nezistíme, nenájdeme, odchádzame inam, kde nám to „hneď“ dajú, ukážu, prinesú, pošlú, vybavia. Termín dodania je často silná motivácia toho, či nakúpime, alebo nie.

Kedy píšeme veľké Váš a kedy malé váš?

Keďže v marketingu musíme mať stále v merku zákazníka, je super, že už vieme písať o vás (zákazníkoch), nie o nás. Čo nám však často nie je jasné, kedy v tomto privlastňovacom zámene písať veľké V a kedy malé. Možno máte pocit, že by to chcelo používať všade veľké V, lebo inak môžete pôsobiť nezdvorilo. No nie je to celkom tak. Poviem vám, ako jednoducho na to.

MARKETING, KTORÝ CHYTÍ SA SRDCE
Facebook Instagram