Omáčky patria do kuchyne, nie do biznisu

Psychológia predaja má pravidlá, ktoré fungujú vždy a všade. Je jedno, či ste na osobnom stretnutí, či niekomu píšete na chate, alebo robíte texty na sociálnu sieť, či webstránku. Čudujem sa, že ľudia ešte aj dnes robia tie isté chyby pri predaji ako 10 rokov dozadu. Zjavne, nie všetci sme pochopili…

Posielate pozvánky, alebo chcete zapaltiť?

Denne chŕlime reklamné príspevky, niekedy viac, niekedy menej okato predávame. Otázka je, či pritom nezavádzame zákazníka. Možno si to ani neuvedomujeme, ale v copywritingu nás hra so slovíčkami môže stáť príliš veľa. Prečo?

obsahovy marketing

Čo má spoločné obsahový marketing a dôvera?

Dôvera je najdôležitejší psychologický aspekt pri nákupe cez internet. Vlastne nielen pri online nákupe. A čo má spoločné dôvera s obsahovým marketingom, o ktorom počúvame z každej strany? Veľa…

Ako spravovať Facebook

Chyby na Facebooku – 2. časť

Skontrolujte si, či nerobíte chybu č. 8. Prichádzate tak o fanúšikov na FB. A nielen tým. Spísala som pre vás ďalšie chyby a podrobné návody, ako sa im vyhnúť, ako správne „zdieľať“ príspevky, zlučovať stránky, pozývať na stránku, zmeniť jej názov a pod. Nech vám Facebook prináša zákazníkov.

10 tipov – ako vylepšiť content marketing

Poznáte to, dvaja hovoria to isté a pritom sa vám zdá, že každý hovorí niečo úplne iné. Rozdiel je v tom, ako to povedia. No a v online marketingu je to ešte o to ťažšie, že chýba mimika, gestikulácia, úsmev, vôňa… Prečítajte si, ako vdýchnuť do slov život, výraz, emóciu a príbeh. Bod 10 si zoberte k srdcu.

Chyby na Facebooku – 1. časť

Je hriech robiť vlastný biznis a nebyť s ním na Facebooku. Je však veľa maličkých a aj stredne veľkých firiem, ktoré síce nie sú na trhu krátko, ale nevedia sa na Facebooku správať. Robia základné chyby na Facebooku. Áno, jednoducho si myslia, že prišli na tržnicu a vyložia čerstvú zeleninu a ovocie na stôl a čakajú, že sa predá. Ale na Facebooku to funguje trošku inak. Povieme si ako. Pomôžem vám, zbaviť sa najväčších chýb a zlozvykov a výsledok sa čoskoro dostaví.

Ako jednoducho zvýšiť čítanosť článkov a webstránok správnou typografiou

Stáva sa vám, že napíšete skvelý článok, ktorý má kvalitný obsah, kľúčové slová, ale nie je čítaný? Alebo máte dobrý copywriting na webe, ale nie je navštevovaný? Čudovali by ste sa, ako je možné znehodnotiť aj dobrý predajný text, kvalitný článok, alebo web tým, ako na ňom usporiadate obsah. Aj z užitočného a hodnotného obsahu sa dá nechtiac urobiť taký, ktorému sa budú všetci oblúkom vyhýbať. Pretože vysiela jasné posolstvo: „Tento článok nestojí za prečítanie. Nezdržuj sa tu, choď odtiaľto preč.“ Ako tomu zabrániť?

PR verzus Content Marketing

Robíš si tu PR?“ Znela otázka, ktorú som vtedy dostala od anonymného odosielateľa. Mala to byť reakcia na obsah môjho profilu na zoznamke. Veľmi som tomu vtedy na prvé prečítanie nerozumela: „Čo tým chcel básnik povedať?“ A potom mi docvaklo, že to je človek z fachu. Vedel, že budovať si imidž možno x spôsobmi a nie je…

Príbeh predával už 100 rokov dozadu za čias Freuda

V reklame sa dnes objavuje veľa neznámych pojmov, ktorým mnohí ani nerozumieme. Hovoríme o content marketingu, copywritingu a ako naň. Príbeh vraj v online marketingu predáva. Iba v online? Pozrime sa, kde všade a kedy už poznali silu príbehu a emócie. A vedeli ju veľmi dobre využiť, hoci sa nám s odstupom času zdajú jednoduchší…

TEXTY, KTORÉ CHYTIA ZÁKAZNÍKOV NIELEN ZA SRDCE, ALE AJ ZA PEŇAŽENKU
Facebook Odber noviniek