Vaša fotografia na webe: Áno? Alebo nie?

Tvrdila som klientovi, že nemám MAC, ale týmto som ho trošku zaskočila, ako vraví :)

Máte fotku na webstránke, alebo nie? Ešte stále váhate? Alebo ste to už definitívne zavrhli? Vravíte si: „Načo? Ja nie som narcis, nepotrebujem sa pretŕčať, ani ukazovať ako nevyzreté puberťáčky na Facebooku. “ Áno, s tým súhlasím, až na to, že vy ste podnikateľ. A váš web je váš obchodník. Ste to vlastne vy. A keď sa nepostavíte za to, čo robíte, vaša konkurencia si získa aj tých zákazníkov, ktorí mohli byť vaši. A to nechcete. Alebo áno?

Podobný problém s fotkou riešila aj moja zákazníčka【EGD204】エバニュー(EVERNEW)屋内カラーエバーマット200×300×40, ktorej som odovzdala nový fanpage毛皮帽子 レオパード ファー帽子.


K【VINE ヴィネ 90スライド扉(単品) ウォールナット】 キッチンカウンター 間仕切り 両面 北欧 モダン おしゃれ 食器棚 キッチンボード 天然木 木製 引き戸 【日本製】【5年保証】: Wau Daniセイコー SEIKO セイコー セレクション ソーラー 電波 メンズ 腕時計 時計 SBTM231 国内正規【楽ギフ_包装】.セピア ダーク 18号[モダン仏壇][モダンミニ仏壇][家具調仏壇][現代仏壇][ゼアス].モルテン molten フロアスタンド BFDFS(代引き不可).husia koža京都西川 ローズベビー寝具 羽毛入り組ふとん7点セット ローズラジカル敷きふとん入り SBR 9208162 クリーム【送料込/送料無料】【ポイント10倍】.《8月31日迄限定!JCB 2000円分プレゼント付》###三菱 業務用エアコン【PKZ-ERMP45SKM】スリムER 単相200V 1.8馬力 壁掛形 ワイヤード 標準シングル.孵卵器(ふらん機) ベビーB型. Vôbec som nevedela《8月31日迄限定!JCB 2000円分プレゼント付》###三菱 業務用エアコン【PKZ-ERMP50SKLM】スリムER 単相200V 2馬力 壁掛形 ワイヤレス 標準シングル, čo mám od toho čakať….ale je to úúúúúžasnéééééééé.

D:  Super, to ma teší,  Kika. Ďakujem

K: Jedine s čím mám PROBLÉM, je tá MOJA FOTKA… Ja viem, že z marketingového hľadiska si majú stotožniť značku s tvarou… Ale neviem, či na začiatok nebudem vo väčšom kľude, keď tam bude logo kozmetiky?

DM: Ty si šéf.  Ale, chceš vedieť môj názor?
Osobný prístup je základ úspechu a pomôže ti budovať si so zákazníčkami vzťah, získať si ich na svoju stranu. Potrebujú vedieť v tvojom prípade určite, komu prídu na čistenie pleti. Kto sa ich bude dotýkať.

Navyše, máš úžasné vyžarovanie. Vidno, že to, čo ponúkaš je v súlade  s tebou – prirodzené, nenásilné, pozitívne a sympatické. Také, aké ženy v skutočnosti sú.


Prečo mať fotku na webe?

Predstavte si, že nakupujete online. Narazíte na dva obdobné eshopy. Produkt, ktorý si chcete kúpiť má rovnakú cenu aj tam aj tam. Nikdy ste však ani v jednom z eshopov nenakupovali. Obe stránky na vás pôsobia rovnako. Ak uvidíte na jednej zo stránok fotku človeka, ktorý vlastní eshop, alebo, ktorý vybavuje vašu objednávku, čo to spôsobí?

  1. nadobudnete pocit, že tento človek hrá fér a nemá čo skrývať,
  2. bude sa vám javiť ako dôveryhodná a úprimná osoba,
  3. skôr uveríte tomu, čo čítate a vidíte na jeho stránke,
  4. ponuka sa vám bude zdať hneď transparentnejšia,
  5. takýto prístup bude pôsobiť oveľa osobnejšie,
  6. budete mať pocit, že mu na vás viac záleží, že má väčší záujem na vašej spokojnosti,
  7. priradíte si k značke, ponuke, webu konkrétnu tvár, ktorej dôverujete a je viac ako isté, že sa rozhodnete nakúpiť práve v tomto ehope.

To neplatí len v prípade eshopov, ale aj webstránok, blogov atď. S fotkou vždy získate viac dôvery. 

Fotka na webe hovorí za vás

Ak to nechcete robiť navážno, skúste to s humorom.  Inšpirujte sa napríklad na www.dimano.sk. Pracovala som v tejto firme a môžem potvrdiť, že presne taký pocit, ako si vytvoríte po zhliadnutí webu, by ste získali, keby ste v tomto kolektíve „žili“, alebo s Dimano tímom spolupracovali. Toto je navyše skvelý príklad toho,  čo všetko fotkami a takýmito osobnými, dokážete vyjadriť. Niekedy viac ako slovom. Máte pocit, že sú nudní, málo flexibilní, nebudú ochotní vám vyhovieť, že nemajú spôsoby a skúsenosti? Že spia na vavrínoch a roky sa nikam neposúvajú? Hmm… názor si každý urobí sám a ak si tipnem, že veľmi dobrý, určite nie som ďaleko od pravdy.

Tak, ako? Ešte stále váhate odkryť svoju tvár a pozrieť sa ľuďom  do očí a postaviť sa za to, čo robíte? Neváhajte, oveľa ľahšie vám otvoria dvere, ak budú vedieť, komu ich otvárajú. A ocenia, že sa na nič nehráte a ste taký istý človek, ako oni. Každé vaše slovo a každá vaša ponuka bude potom oveľa presvedčivejšia. Viete si predstaviť, že by ste mali kamennú predajňu a predávali by ste s vrecom na hlave? :)))


MARKETING, KTORÝ CHYTÍ SA SRDCE
Facebook Instagram