• Dostaňme to medzi ľudí

    "Môžeme mať skvelé nápady, ale ak ich nevieme správne podať ďalej, nikam nás neposunú" (Lee Lacocca). Ani dnes nie je problém niečo skvelé vymyslieť, alebo vyrobiť. To najťažšie je - dostať to medzi ľudí... Na tom často stroskotá veľa super nápadov. Vlastne, vôbec nie je dôležité, čo predávame, ale ako sa vieme predať. Možno by sme mohli začať tým, že si položíme otázku: Prečo robím to, čo robím? Povedzte zákazníkom svoj príbeh, príbeh, vďaka ktorému si vás zapamätajú.
  • Žime so zákazníkmi

    Pripraviť trefnú komunikačnú kampaň, to chce dostať sa do mysle ľudí, ktorých priazeň si chceme získať. Ak sa naučíme hovoriť ich rečou, máme šancu zaujať ich a stať sa jedným z nich. Bez analýzy cieľovej skupiny, konkurencie a všetkého, čím žije váš zákazník, ku ktorému sa chceme prihovoriť, to nepôjde. Empatia a schopnosť vedieť sa dostať do hlavy vášho zákazníka, je základom psychológie predaja online aj offline. A nezabúdajte, že marketing je cesta, nie jednorazova aktivita.
  • Oblečme si srdce, nie ego

    Myslíte si, že niekoho zaujíma naša firma, naše víťazstvá a naše trofeje, naše ponuky? Každá snaha našej osobnej prezentácie, z ktorej cítiť záujem predať, viac ako zákazníkovi pomôcť, nás ľahko pripraví o zákazníka. Prestaňme hovoriť o sebe. Zákazníka my nezaujímame. On potrebuje vyriešiť svoj "problém" a získať presvedčenie, že sme to my, kto skutočne rozumie jeho potrebám, dokáže mu pomôcť a priniesť úžitok.
  • Emócie nie sú slabosť

    Buďme úprimní a prirodzení, dovoľme si prejaviť emócie. Pretože, práve emócia je často to, čo rozhoduje pri predaji viac ako rácio. Starajme sa o zákazníkov, hýčkajme si ich, zaujímajme sa o nich a ubezpečme ich, že im rozumieme a môžu nám dôverovať. Udržujme s nimi vzťahy - nezabúdajme, že očakávať, že niečo získame zo vzťahu, do ktorého sme nič nevložili, je krátkozraké. O tom, že zákaznícky servis je tiež marketing, si nemusíme hovoriť, však?
  • Posledné články

    • Ako správne písať emaily

      11 pravidiel, ako písať emaily

      Určite sa vám už niekoľkokrát stalo, že ste dostali email, ktorý ste ani nedočítali. Čo nedočítali... Nevydržali ste ani úvod a hodili ste ho do koša. Prečo asi? Ako správne písať emaily? Akým chybám sa pri písaní emailov vyhnúť?
    • pravopis web stránka

      Ako sa píše slovo webstránka/web stránka?

      O webstránkach hovoríme denne, hlavne my, marketéri, ale nielen my. Určite na ňu odkazujete aj vy vašich zákazníkov. A píšete toto slovo správne? Ako sa píše slovo web stránka/webstránka?
    • Termín dodania ako motivácia alebo demotivácia nákupu

      Stalo sa vám, že ste si objednávali tovar z eshopu a odradilo vás, že ste nechceli tak dlho čakať? Tak potom nás je viac. Alebo ste si objednali a tovar neprišiel načas? Doba je rýchla, všetci sa niekam ponáhľame, nemáme čas, sme nedočkaví, netrpezliví, chceme všetko hneď. Keď to nedostaneme, nezistíme, nenájdeme, odchádzame inam, kde nám to „hneď“ dajú, ukážu, prinesú, pošlú, vybavia. Termín dodania je často silná motivácia toho, či nakúpime, alebo nie.

    Referencie

    Komunikácia bola kľúčová pri vytváraní webu. Nie vždy nám webmaster rozumel, no vďaka tvojej rýchlosti, spoľahlivosti a profesionalite, ti vďačím za pekný, funkčný a dizajnovo skvele zvládnutý web. Zistila som, že copywriting má naozaj zmysel. Tvoje reklamné texty sú gramaticky, pravopisne a štylisticky zosynchronizované so všetkými tebou navrhnutými prvkami na webe. Môžem len odporúčať prácu z Danielinho pera.

    Monika Zemanová, majiteľka aqua baby klubu Mobik
    5.0
    2017-09-14T09:43:47+00:00
    Komunikácia bola kľúčová pri vytváraní webu. Nie vždy nám webmaster rozumel, no vďaka tvojej rýchlosti, spoľahlivosti a profesionalite, ti vďačím za pekný, funkčný a dizajnovo skvele zvládnutý web. Zistila som, že copywriting má naozaj zmysel. Tvoje reklamné texty sú gramaticky, pravopisne a štylisticky zosynchronizované so všetkými tebou navrhnutými prvkami na webe. Môžem len odporúčať prácu z Danielinho pera. Monika Zemanová, majiteľka aqua baby klubu Mobik

    „Daniela ako kvalitný marketér disponuje vynikajúcimi nielen odbornými znalosťami z oblasti marketingu a PR ale aj organizačnými schopnosťami, takže Vám dokáže poskytnúť podporu aj pri aktivitách a eventoch rôzneho zamerania. Odporúčam z vlastnej skúsenosti, postará sa o všetko a profesionálny výsledok je zaručený.“

    Iveta Adamcova, center manager Shopping Palace Bratislava
    5.0
    2018-02-20T20:40:59+00:00
    „Daniela ako kvalitný marketér disponuje vynikajúcimi nielen odbornými znalosťami z oblasti marketingu a PR ale aj organizačnými schopnosťami, takže Vám dokáže poskytnúť podporu aj pri aktivitách a eventoch rôzneho zamerania. Odporúčam z vlastnej skúsenosti, postará sa o všetko a profesionálny výsledok je zaručený.“ Iveta Adamcova, center manager Shopping Palace Bratislava

    Spoluprácu s Danielkou je veľmi ťažké zhrnúť do pár viet. Dal by sa písať román o jej schopnostiach, talente a umení písať. Niet pochýb o tom, že je majsterkou slova, naše texty dostali vďaka nej potrebnú šťavu a dokázali sme lepšie osloviť našu cieľovú skupinu. Je úžasné pozorovať online, ako aj ten najobyčajnejší článok alebo newsletter dostáva v jej rukách inú formu a jasné reklamné posolstvo. Copywriting z Danielinho Pera bol pre nás obrovský krok vpred a je nám cťou, že naša spolupráca pokračuje ďalej.

    Janka Kvasnicová, Key Account Manager, BiznisWeb
    5.0
    2017-09-14T09:44:20+00:00
    Spoluprácu s Danielkou je veľmi ťažké zhrnúť do pár viet. Dal by sa písať román o jej schopnostiach, talente a umení písať. Niet pochýb o tom, že je majsterkou slova, naše texty dostali vďaka nej potrebnú šťavu a dokázali sme lepšie osloviť našu cieľovú skupinu. Je úžasné pozorovať online, ako aj ten najobyčajnejší článok alebo newsletter dostáva v jej rukách inú formu a jasné reklamné posolstvo. Copywriting z Danielinho Pera bol pre nás obrovský krok vpred a je nám cťou, že naša spolupráca pokračuje ďalej. Janka Kvasnicová, Key Account Manager, BiznisWeb

    S Danielou spolupracujem niekoľko rokov. Spoluprácu by som vedel zhrnúť do troch hlavných bodov: 1. precíznosť a zmysel pre detail 2. dodržanie termínov,  zodpovednosť  3. elegantný štýl písania a kvalitne odvedená práca.

    Peter Tréger, director, Paypera
    5.0
    2017-09-14T09:44:00+00:00
    S Danielou spolupracujem niekoľko rokov. Spoluprácu by som vedel zhrnúť do troch hlavných bodov: 1. precíznosť a zmysel pre detail 2. dodržanie termínov,  zodpovednosť  3. elegantný štýl písania a kvalitne odvedená práca. Peter Tréger, director, Paypera

    Daniela je nejlepší. Dokáže napsat skvělé texty aniž by dostala úplné jasné zadání. Prozkoumá problematiku, o které píše a dodá texty, na kterých není nutne změnit ani slovo.

    Dušan Urban,  director adve.cz
    5.0
    2017-09-14T09:44:10+00:00
    Daniela je nejlepší. Dokáže napsat skvělé texty aniž by dostala úplné jasné zadání. Prozkoumá problematiku, o které píše a dodá texty, na kterých není nutne změnit ani slovo. Dušan Urban,  director adve.cz
    5.0
    5
    TEXTY, KTORÉ CHYTIA ZÁKAZNÍKOV NIELEN ZA SRDCE, ALE AJ ZA PEŇAŽENKU
    Facebook Odber noviniek