INÉ

Prvýkrát som sa s marketingom stretla v roku 2004 na pozícií marketéra obchodného centra. Asi ťažko si však predstaviť dobrého marketéra, ktorý nikdy nestál tvarou v tvár zákazníkovi. To je asi tá najlepšia prax, ktorá marketérovi pomôže vidieť očami zákazníka. Marketing a obchod idú ruka v ruke, miestami ich ťažko od seba odlíšiť a zistiť, kde je hranica. Je toho veľa, čo musí dobrý marketér poznať, aby vedel obchod komunikovať a je to dlhá cesta, ktorú musí obchodník absolvovať, kým sa stane skutočne úspešným obchodníkom. Najlepšia škola je život.

Viac ako desaťročie v obchode a marketingu mi pomohlo naučiť sa dívať na „veci“ očami zákazníka. Hovoriť rečou zákazníka, vedieť sa mu „dostať do hlavy“, ale zároveň nezabúdať na „ťah na bránku“ a orientáciu na výsledok.

Rada Vám pomôžem nájsť cestu k novým zákazníkom a udržať si dôveru tých doterajších. 


Ku každému prípadu pristupujem individuálne až osobne, pretože na to, aby som dokázala odviesť hodnotnú prácu, potrebujem odpovede na veľa otázok a vnímať úlohu ako celok. Tz., pre koho sú texty určené, kde budú zverejnené, v akom „obale“ budú „zabalené“ atď.  V prípade, že sa rozhodneme pre vzájomnú spoluprácu, počítajte s tým, že sa na Vašu požiadavku dívam vždy komplexne a zaujímajú ma aj veci, ktoré s ňou zdanlivo nesúvisia.  Pretože mojim cieľom nie iba odovzdať Vám kvalitné predajné texty, alebo napísať emotívny článok, obsah, či príbeh, ale docieliť záujem Vašich zákazníkov, zvýšiť Váš predaj, budovať Váš image. A marketing, to je cesta, nie produkt.

Na tejto ceste sprevádzam mojich klientov nielen pri čiastkových prácach, ale aj ako ich externý poradca a partner pre obchod a marketing na mesačnej báze. Či už potrebujete pomôcť s textami alebo marketingom vo všeobecnosti, teším sa na spoluprácu s Vami, Daniela


Okrem copywritingu, copyeditingu, korekcie textov, content marketingu a redakčnej práce sa postarám o:

  • návrh a ideovú prípravu Vašich marketingových kampaní
  • administráciu Vášho webu, či online magazínu
  • správu Vášho FB fun page a jeho obsah
  • súťaže a akcie na podporu predaja
  • katalógy, brožúry, prezentácie, newsletter a ďalšie marketingové materiály
  • kreatíva – návrhy marketing. materiálov, sloganov, dizajnu,  spotov
  • landing page pre Vaše ebooky, dizajnove poradenstvo pre weby a soc. siete
  • obchodné a marketingové poradenstvo
  • ďalšie práce, súvisiace s marketingom a obchodom podľa Vášho zadania.

Práce Vášho grafika v poslednej dobe nemajú „šťavu“? Jeho návrhy Vás nudia?  Nevadí. Pripravím  koncept grafiky s konkrétnym nápadom, ktorý iba spracuje v grafickom programe. Odkonzultujem za Vás aj prípravu originálneho dizajnu.