10 tipov – ako vylepšiť content marketing

Poznáte to, dvaja hovoria to isté a pritom sa vám zdá, že každý hovorí niečo úplne iné. Rozdiel je v tom, ako to povedia. No a v online marketingu je to ešte o to ťažšie, že chýba mimika, gestikulácia, úsmev, vôňa… Prečítajte si, ako vdýchnuť do slov život, výraz, emóciu a príbeh. Bod 10 si zoberte k srdcu.

7 najväčších chýb na firemnom Facebooku

Je hriech robiť vlastný biznis a nebyť s ním na Facebooku. Je však veľa maličkých a aj stredne veľkých firiem, ktoré síce nie sú na trhu krátko, ale nevedia sa na Facebooku správať. Robia základné chyby na Facebooku. Áno, jednoducho si myslia, že prišli na tržnicu a vyložia čerstvú zeleninu a ovocie na stôl a čakajú, že sa predá. Ale na Facebooku to funguje trošku inak. Povieme si ako. Pomôžem vám, zbaviť sa najväčších chýb a zlozvykov a výsledok sa čoskoro dostaví.

Ako jednoducho zvýšiť čítanosť článkov a webstránok správnou typografiou

Stáva sa vám, že napíšete skvelý článok, ktorý má kvalitný obsah, kľúčové slová, ale nie je čítaný? Alebo máte dobrý copywriting na webe, ale nie je navštevovaný? Čudovali by ste sa, ako je možné znehodnotiť aj dobrý predajný text, kvalitný článok, alebo web tým, ako na ňom usporiadate obsah. Aj z užitočného a hodnotného obsahu sa dá nechtiac urobiť taký, ktorému sa budú všetci oblúkom vyhýbať. Pretože vysiela jasné posolstvo: „Tento článok nestojí za prečítanie. Nezdržuj sa tu, choď odtiaľto preč.“ Ako tomu zabrániť?

PR verzus Content Marketing

Robíš si tu PR?“ Znela otázka, ktorú som vtedy dostala od anonymného odosielateľa. Mala to byť reakcia na obsah môjho profilu na zoznamke. Veľmi som tomu vtedy na prvé prečítanie nerozumela: „Čo tým chcel básnik povedať?“ A potom mi docvaklo, že to je človek z fachu. Vedel, že budovať si imidž možno x spôsobmi a nie je […]

Príbeh predával už 100 rokov dozadu za čias Freuda

Svetoznámy psychológ a psychiater, Sigmund Freud, raz poslal svojmu synovcovi, Edwardovi Bernaysovi, materiály na svoju novú knihu. Bola plná skeptického pohľadu na ľudskú civilizáciu. Hlavná idea sa niesla, ako inak, vo freudovskom ponímaní človeka: „Človek je de facto ovplyvňovaný svojim libidom a nízkymi pudmi.“ To bolo pre Edwarda inšpiráciou. Došlo mu, že je treba povedať ľuďom, […]

Sponzoring verzus charita a na čo si dať pozor

Rozhodli ste sa podporiť konkrétnu akciu, udalosť, skupinu ľudí, či projekt tovarom, službami alebo financiami? A prečo nie? Niekedy stačí tak málo, napríklad venovať veci zo skladu, ktorých sa napriek výpredaju neviete zbaviť a môžete pomôcť nielen sebe, ale urobiť niečo aj pre iných, ktorí to ocenia. Urobiť dobrú vec. Lenže jedna vec je charita […]

Zvýšte šancu zmeniť čitateľa na zákazníka

Nech už píšete akýkoľvek predajný text,  blog, prezentáciu,  e-book, leták, alebo obsah na web, je treba, zjednodušene povedané, vedieť čo sa odohráva v hlavách vašich zákazníkov. Vďaka tomu je možné im predajné texty správne naservírovať tak, aby sa z vašich potenciálnych zákazníkov skutočne v budúcnosti stali aj platiaci zákazníci. A to, akými fázami musí prejsť […]

Vaša fotografia na webe: Áno? Alebo nie?

Máte fotku na webstránke, alebo nie? Ešte stále váhate? Alebo ste to už definitívne zavrhli? Vravíte si: „Načo? Ja nie som narcis, nepotrebujem sa pretŕčať, ani ukazovať ako nevyzreté puberťáčky na Facebooku. “ Áno, s tým súhlasím, až na to, že vy ste podnikateľ. A váš web je váš obchodník. Ste to vlastne vy. A […]

Neokrádajme sa o zákazníkov

Dnes je doba, kedy všetci robia všetko a vo firmách prácu asistentky, mzdárky, upratovačky robí jedna osoba. Veď to poznáte. Nie vždy sa to však skutočne vyplatí. Firmy v snahe šetriť často zveria prípravu celého webu jednej osobe. Takže, programuje, robí grafiku a aj vytvára obsah.  Väčšinou je však ten človek kompetentný len v jednej […]

TEXTY, KTORÉ CHYTIA ZÁKAZNÍKOV NIELEN ZA SRDCE, ALE AJ ZA PEŇAŽENKU
Facebook Napíšte mi