Ako na kvalitný content marketing?

Poznáte to, dvaja hovoria to isté a pritom sa vám zdá, že každý hovorí niečo úplne iné. Rozdiel je v tom, ako to povedia, aké volia slová, ako sa vyjadria. V online marketingu je to o to ťažšie, že tu chýba mimika, gestikulácia, výraz, vôňa, doplňte si, čo ešte… Ale od toho je tu kvalitný content marketing, […]

7 najväčších chýb, ktoré robíme na firemnom Facebooku

Je hriech robiť vlastný biznis a nebyť s ním na facebooku. Je však veľa maličkých a aj stredne veľkých firiem, ktoré síce nie sú na trhu krátko, ale keď prídu na facebook, nevedia sa správať. Robia základné chyby na facebooku. Áno, jednoducho si myslia, že prišli na tržnicu a vyložia čerstvú zeleninu a ovocie na stôl a čakajú, že […]

7x AKO ZVÝŠIŤ ČÍTANOSŤ ČLÁNKOV A WEBOV SPRÁVNOU TYPOGRAFIOU

Stáva sa Vám, že napíšete skvelý článok, ktorý obsahuje kľúčové slová, ale nie je čítaný? Alebo máte kvalitný copywriting na webe, ale nie je navštevovaný? Kde môže byť problém? NEMÝĽTE SI TEXTY NA WEBE S TEXTAMI V KNIHE Problém je v typografii. To znamená, že je možné, že ste nevhodným formátovaním (rozvrhnutím a úpravou) textu, odradili čitateľa od […]

Čo získate jednoduchým vytvorením emailového podpisu?

Žijeme už viac v tom virtuálnom svete, ako v reálnom. Preto sme nútení pristupovať k tej virtuálnej komunikácií podobne ako k osobnému kontaktu. Predstavte si, že idete na pracovné stretnutie. Predstavíte sa a čo urobíte? Podáte klientovi svoju vizitku a on Vám tú jeho, to je bežné. Tak poďme teraz na virtuálne „stretnutie“. Hovoríme s […]

Z 10 nespokojných zákazníkov sa pochváli 9, stojí Vám to za nálepku „podvodník“?

„Slovo robí chlapa“ – v obchode a podnikaní platí obzvlášť Všade dnes vládne obrovská konkurencia, takže by sa dalo predpokladať, že „slovo“ bude fungovať automaticky. U každého, kto tu chce byť dlhšie ako mesiac, či rok, každého, kto chce v tom, čo robí, uspieť a kto to skutočne robí s radosťou a cení si záujem […]

„Nikto nikoho už rožkom neopije“ alebo PR verzus Content Marketing

Robíš si tu PR?“ Znela otázka, ktorú som vtedy dostala od anonymného odosielateľa. Mala to byť reakcia na obsah môjho profilu na zoznamke. Veľmi som tomu pred rokmi na prvé prečítanie nerozumela: „Čo tým chcel básnik povedať?“ Napadlo ma, že to je človek z fachu. Vedel, že budovať si imidž možno x spôsobmi a nie je to […]

Funguje v marketingu už takmer 100 rokov a dnes obzvlášť

Svetoznámy psychológ a psychiater, Sigmund Freud, raz poslal svojmu synovcovi, Edwardovi Bernaysovi, materiály na svoju novú knihu. Bola plná skeptického pohľadu na ľudskú civilizáciu. Hlavná idea sa niesla, ako inak, vo freudovskom ponímaní človeka: „Človek je de facto ovplyvňovaný svojim libidom a nízkymi pudmi.“ To bolo pre Edwarda inšpiráciou. Došlo mu, že je treba povedať ľuďom, […]

Na čo si dať pozor predtým, ako sa rozhodnete niekoho sponzorovať?

Rozhodli ste sa podporiť konkrétnu akciu, udalosť, či projekt darčekom, menším darom alebo financiami? Nech už je to tovar alebo služba, konkrétna cena, či poukážka na nákup alebo zľavu, sponzoring je stále jednou z účinných PR aktivít a vhodným spôsobom, ako na seba nenútenou formou upozorniť a zviditeľniť sa.  Hoci sa zdá, že nie je […]

Zvýšte šancu zmeniť návštevníka Vášho webu na Vášho zákazníka

Všetci komunikujeme online. Kto nie je na nete, ako keby ani nebol. Dnes existuje len mizivé % firiem, ktoré dokážu existovať bez webstránky. Presnejšie povedané, tie, ktoré neobjavili, že online môžu zasiahnuť oveľa viac zákazníkov a bez väčšej námahy. Teraz nebudeme hovoriť o tom, ako dostať ľudí na Váš web, ale o tom, ako toho, […]

TEXTY, KTORÉ CHYTIA ZÁKAZNÍKOV NIELEN ZA SRDCE, ALE AJ ZA PEŇAŽENKU
Facebook Napíšte mi